första inlägget :)

första inlägget på denna blogg och jag tänker kanske lägga ut 3-5 inlägg i veckan kan bli mindre om jag har mycket i skolan.
Jag tänker börja enkelt, hur alla människor egentligen borde se på varandra :)

man hör ju ofta att alla människor är lika värda, alla har samma värde. Men när man hör de så går de oftast in genom ena örat och ut genom andra, så tänker man äh skit samma vem bryr sig. Men om man tänker på saken ett litet längre tag så kan man se vad som menas, att man egentligen är likadana på insidan, alla ser likadana ut. Förutom könsskillnaden då, men de var ju en annan sak. om man går på stan så ser man alltid nån som är 'coolare' än den andra, men egentligen... hur kan de vara så? alla människor är likadana. egentligen har ingen mer makt heller, det är bara som vi gör det. tänk.. dagarna bara går och går och man vet aldrig vilken som är den sista och vad som händer efter de. Sen så finns de krig och annat som jag inte heller fattar, varför inte bara komma överens. Det är väl onödigt att döda folk bara för att. Alla har rätt att leva ett trygt och bra liv utan tjafs!! :)

Kanske en liten översyn på vad jag ungefär kommer skriva om på den här bloggen :) godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0